Party on.... (Del 4)

Nu har det hänt igen! Jag har blivit firad med vänner, mat och presenter! På lördagen var vi hos Nina och Ingmar där vi startade med en kall pilsner och heta presenter. Jag har ett biobesök att se fram emot (Harry Potter??) och sen fick jag en underbar groda som jag pussade, men inget speciellt hände... Och så fick jag två vackra ljusstakar med vinröda ljus till. Passar alldeles utmärkt i nya köket.

Måste lägga in en parantes angående biobesöket. När Carl och Erik, Nina och Ingmars pojkar, förstod att vi vuxna skulle gå på bio utan dem, och att vi skulle se Harry Potter, då började underläppen darra på Erik. När han och Carl fått biobesök i present av oss, då har hela familjen följt med. Så jag antar att vi får sticka emellan med någon mysig animerad film för att de inte ska bli besvikna. Så jag tror nog att jag har mer än ett biobesök att se fram emot... Inte mig emot!


Sen grillades det kött och vi åt tills vi började känna koma-varningen smyga över oss... Och då var det dags att bänka oss framför TV:n och avnjuta Eurovisionsschlagerfestivalen. Nåja, så mycket njuta var det väl kanske inte - förrän vi fick Ninas hemgjorda glass! Då åt vi igen och sen var det inte mycket mer med mig. Jag kunde knappt prata för jag var så slö och mätt och nöjd. Jag somande ovaggad....

Jag tror att jag ska ta och fylla 50 nästa år också.


Kommentarer
Postat av: Harald

Heja Armmenien....

2009-05-18 @ 10:28:03
Postat av: Teddan

Heja Armeninen....! Okej'rå, det var definitivt inte den sämsta låten i tävlingen.

Jag tycker nog att många av bidragen lät bättre än de såg ut.

Vi ser med spänning fram emot nästa års bidrag...!

<fniss>



2009-05-19 @ 13:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0