Livet är en fest (Del 2)

Maj. 2009. Vecka 20. Måndag.
Jag blev firad idag också! Denna gången av Hamid och Linda på Stampens Kafé där jag köper min morgonmacka. Jag fick ett kuvert, på vilket det stod att de bjöd på dagens macka och inuti ett grattiskort låg ett lottpaket med 7 lotter. Sen fick jag en kram av Hamid, och Linda bad om ursäkt att hon inte uppmärksammat min bemärkelsedag redan i fredags, eftersom "50 år är en milstolpe!" sa hon och log. Jag blev så glad för uppvaktningen att jag lät den kommentaren passera...
Efter lite skrapande vann jag 5:- + 10:- på två av lotterna. Nice! Nya lotter - nya chanser.

När jag kom hem hängde det blommor på dörren. Jag fick en jättevacker bukett från Eva, Morgan, Malin och Frida + ett mycket roligt kort.
 

Sen fick jag även chansen att vinna massor av pengar på nästa Lotto-dragning, av min morbror Kjell och moster Gun. De hade skrivit en underbart fyndig "grattis-i-efterskott"-dikt så vem är jag att döma...?
Så nu har jag massor av lotter att skrapa och vem vet - det kan vara en MYCKET rik människa som bloggar här och nu.

Firandet tar aldrig slut... (Hoppas jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0