Välkommen till min nya blogg!

Här är en sida för dig som vill berätta något om Göteborg i allmänhet och om kaféer och oaser i synnerhet.

Du kan skriva väldigt kort och du får väldigt gärna skriva utförliga berättelser, för jag är glad om du vill dela med dig av någon erfarenhet vare sig den är bra eller dålig. Allt räknas! (som min doktor sa när han pratade om min kondition och värdet av att röra på sig)

Med vänliga och varma hälsningar
Teddan

Gå in på någon av kategorierna och klicka på "Kommentarer"  för att läsa nyinkommet och skriva dina egna synpunkter.

Kommentarer
Postat av: agneta

Vilken mysig blogg! Uppskattar Teddans reflexioner över livets vinklar och vrår. Hon är ju som sagt inte blond, men det är jag... Har återigen charmats av Londonpubarnas gamla, mysiga utsidor med fina skyltar med hästar och tuppar och gamla kunganamn. MEN..... Englesmän KAN INTE laga mat. Punkt. De kan tilreda föda, men INTE laga mat. Så en handfull dollar (f'låt pund) senare så går man ut igen; lätt uppblåst av allt vitt bröd som tenderar att omge det mesta, smått illamående av det som fanns emellan brödskivorna så undrar jag: Jag som vet genom mina år som marknadsförare att det är förpackningen säljer, varför går jag på detta om och om igen????? //Agneta Ps. Ölen är förstås helt OK!!

2008-05-16 @ 10:35:01
Postat av: Teddan

Öl kan få gå under kategorin mat tycker jag, när man är i England.

Tack för ros! Ännu en positiv upplevelse som jag kan lägga i min ryggsäck. Det är märkligt vad lätt det är att bära en ryggsäck med glada minnen. Ju fler positiva saker desto lättare börda...!

2008-05-16 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0